niedziela, 5 czerwca 2011

Peeling na dobry prezent

Kilku z moich przyjaciół miało ostatnio urodziny bądź imieniny. Zastanawiałem się długo nad prezentami dla tych osób. Wymyśliłem coś własnoręcznie zrobionego co sam zacząłem używać - peeling. Mamy duże pole do popisu pomysłami. Peeling możemy zrobić z przeróżnych składników. Głównym składnikiem jest cukier trzcinowy gruboziarnisty, oliwa z oliwek, oraz dodatkowe składniki. Ja zrobiłem kilka peelingów. Pierwszy pomarańczowo cytrynowy.
Cukier trzcinowy mieszam z niewielką ilością oliwy z oliwek, dodaje olejku pomarańczowego i cytrynowego, kawałki świeżo pokrojonych pomarańczy i cytryny wraz ze skórką, która daje nam niesamowity aromat. Kolejny pomysł to peeling jaśminowy - główne składniki łączymy z olejkiem jaśminowym i łyżeczką zmielonej herbaty  jaśminowej, możemy dodać kawałki kwiatów jaśminowca wyniosłego. Trzeci pomysł to peeling kawowo-kokosowy, dodajemy olejku waniliowego, łyżkę mielonej kawy, zaparzonej, która została nam po jej wypiciu, oraz łyżkę wiórków kokosowych. Kolejny to dodatki takie jak kiwi zmielone z ogórkiem i składniki główne. Oto pewne efekty:



Niesamowita kąpiel, zapewniam. Solenizanci to wiedzą ;-)

2 komentarze:

  1. Czytając składniki tych magicznych "kosmetyków" od razu poczułam się piekniejsza a co dopiero kiedy to ich użyje ;)
    Mój dotychczasowy domowy peeling to sól, oliwa, odrobina cytryny, więc jak sam widzisz przy Twojej wersji wypada BARDZO UBOGO
    MARTA

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinować można do woli. Cukier trzcinowy można łączyć z olejkami eterycznymi, kawałkami czekolady, wiórkami kokosowymi, kawą, kaszami różnego rodzaju. Swobodnie dodawać kawałki owoców! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń