środa, 11 maja 2011

Jogurtowe wariacje

Kolejny dzień (na szczęście już ostatni) zastępowania sekretarki w pracy. Tylko małej czarnej

cały czas nie mam. Po pracy godzina na rolkach. Wieczorem naszła mnie ochota na coś 

pożywnego i odżywczego, ale jednocześnie słodkiego. Co zrobić?
 
No to myślę co tam mam w kuchni i kombinuje. Składniki dzisiejszego jogurtu to:  

- cztery średnio dojrzałe kiwi

- 2 łyżki śmietany 18%

- 2 cukierki - marcepany w czekoladzie

- szczypta imbiru suszonego

- małe grono ciemnego winogrona

- szklanka mleka

- 2 łyżki cukru trzcinowego


Wszystko miksuje w blenderze. I oto efekt! Specjalne podziękowania dla Jarka, za robienie 

zdjęć moich pomysłów.



 
Lekko wytrawne, nie za słodkie, wszystko czego oczekiwałem! Myślę, że o to mi chodziło.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz